Lördag

Kom nyss hem från stan.. Var lite jobbigt, haha..
Sprang runt på i stortsett hela stan och letade present till Elin.. Hon ska ju ha 20 års fest ikväll.. Hittade tillslut något som jag hoppas blir bra, hehe..
Köpte lite grejs till mig själv också.. Suprise!
Köpte en vit lite genomskinlig gardin som jag har som "dörr" in till vardagsrummet, hehe.. Var lite för lång, men mamma får ta och sy upp den så blir det bra :) Köpte gardinen på Indiska..
Sen var jag på Alibaba och köpte lite chilinötter, men jewel va starka dom var.. Vet inte om jag kommer kunna äta upp dem.. Men men..
Var på H&M också.. Köpte deras nya underkläder, var verkligen jättelång kö till provhyttarna, så jag struntade i o prova.. Hoppas de sitter bra, annars har jag gjort ett väldigt dumt köp, haha.. BH kan man ju iallafall lämna tillbaka om det är så..
Sen så var jag även på DinSko.. Köpte ett par svarta ballerina skor.. Hittade först ett par som jag tyckte var skitsnygga, men det fanns inte min storlek och 39 var för stort och 37 för smått.. Illa.. Men sen såg jag ett annat par, som dessutom var 100kr billigare, men då hade den en rosett på sig.. Det ser ut som om man kan sprätta bort dem, så det ska jag göra, hehe :)

Var även ock lämnade tillbaka en bok till Stadsbibloteket.. Det var bra gjort av mig, haha..
Inge kul om Julia får en räkning hem för att jag glömt bort liksom...

Nu är jag vrålhungrig, har inte kekat någon frukost, hann inte :(
Ska fixa lite käk..
Sen ikväll ska jag ju på fest.. Hoppas de blir kul.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback