Helt seg

Nu är jag helt seg, har ont i huvudet och allt, :(
Skulle vilja gå och sova, men jag vill se Navy CIS först och det börjar inte förns kl.23.10.. Men jag klarar nog det.. hehe...

Var ju och tränade på Friskis&Svettis idag.. Var dum i huvudet och hade inte åkt hemifrån kvart i sex, när passet skulle börja sex, så jag fick rusa iväg till cykeln och cykla som en galning, som tur var, var det grönt ljus hela tiden, meen.. Det var motvind som fan och jag fick ont i halsen och var helt svettig när jag kom fram, haha.. Men jag hann :D
Var ju ett pass jag aldrig gått på förut, Det var lite kul för han hade bara hårdrocksmusik :P Men det var skojjigt.. Dessvärre fick jag massa rassel och hostade som en idiot, men jag genomförde hela passet och imorgon ska jag vila så jag kan gå på Mickes pass på torsdag :D

När jag cyklade hem så cyklar jag förbi OP-skolan, och där var det tänt i träslöjdssalen, och där, haha.. Där var det massa pensionärer som hade träslöjd, hehe.. Gulligt ju..
 
Kekade varma mackor med tonfisk och ost nu ikväll, det var gott, haha.. Älskar tonfisk, speciellt tonfisk i olja och när man äter direkt ur konservburken, haha.. Men det är ju gott :D

Har även varit nere i tvättstugan och satt upp en tvätttid imorgon mellan kl.11 och kl.19.. En heldag alltså.. Finns ju bara en maskin, så det behövs ju.. Tycker det är jävligt jobbigt faktist.. En hel dag går ju liksom åt att tvätta. Snåla OP-fastigheter.. Jag och Joseph hade ju också bara en enda maskin i tvättstugan och det var ju också OP fastigheter.. Då fanns det också ett torkrum, med en fläkt så det tog 2 h för vissa plagg att torka, nu har jag iallafall en torkskåp och då blire helt torrt på en 1h :D Skönt..

Ne nu ska jag hitta på någe annat och fördriva tiden med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback