Depp...

Jag har cpdeppat ikväll, är nog fortfarande lite deppig.. Grät t.o.m. lite i duschen.. Jag hatar ju att vara ensam, varför måste jag vara det hela tiden?! Vavavavav? :P
Sen när jag precis klivit ur duschen ringde Jossan och sen har jag pratat lite med Johan på msn och han ska ringa mig sen, så nu känns det iallafall lite bättre :D

Jag ska ju vara nyttig har jag ju bestämt mig för, inge godis, glass m.m. Snålt med kolhydrater osv. Men nyss kekade jag glass i massor, direkt ur förpackningen, först tänkte jag keka upp allting, men då hade jag nog spytt. Har ställt in glassen i frysen nu, den får komma fram när nästa "ångestattack" kommer.. Glass och telefonsamtal gör ju allting mycket bättre, jämt, oavsett orsak liksom..

Men jag har inte bara varit onyttig och deppig idag.. Jag har varit och tränat.. Åkte till Alnängskolan i tron om att jag skulle gå på Mickes roliga pass - meeen.. Han var sjuuk :(  Så det var någon liten sprallig "tjej" som hade en del konstiga mooves, haha.. Min förhoppningar sjunk regält när jag såg na och när hon satte på sin musik.. Men passet artade sig efter drygt en kvart kanske.. Så det var ju bra, slösade inte bort min tid liksom, utan jag blev ju svettig och trött iallafall.. Inte lika trött som i tisdags, men ändå.. Trodde innan att jag inte skulle orka någe eftersom jag fortfarande hade träningsvärk från i förrgår, men det känns bra nu iallafall och det är ju huvudsaken, har nog bränt några kalorier (som jag sen stoppat i mig igen m.h.a glassen) Men aa va fan.. hehe...

Köpte massa frukt på ICA också, inte bara glass.. Och så köpte en tomatsoppa också, det fick bli min middag idag, för matlådan jag gjort från igår smakade bajs. Åt kött och ugnsbakade grönsaker, men grönsakerna var helt snuskiga idag, så jag kekade bara köttbiten, hehe.. Va skulle jag göra utan kött? haha.. Jag skulle nog aldrig klara av och vara vegetrian..



Jaha, de var någon som störde mig i mitt skrivande, haha.. Men det gjorde inte, de var bara kul, skrattade ju en del så.. haha.. Grriis! ;)
Ne nu ska jag borta tänderna, kolla på Cityakuten tills jag blir riktigt trött och sen ska jag sova för imorgon ska jag ju till Universitetet och sen ut och festa lite med Jossan m.m. :D

Good natt!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Gosegriiisen! Haha! Du är bara för härlig!

Puss!

2007-03-16 @ 11:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback