Vart är världen på väg?!

I torsdags när jag satt och vänta på bussen i Vivalla centrum, började en fjortistjej härja, anklagade mig för att ha förstört hennes byxor och var almänt jobbig, så jag bad henne lämna mig i fred (satt och läste). Då kom hon och kaxade sig, sa att hon ägde alla tjejer i Vivalla och bla bla bla. Och så fick jag gissa vad som skulle hända om jag muckade med henne.. "Ja, du kommer väl ta fram en kniv och hugga mig, för det är ju sånt ni tjejer i Vivalla sysslar med".. Nee, hon sysslade inte med sånt fickj jag veta, men jag fick även veta att killgänget vid andra busshållsplatsen skulle typ slå ner mig.. Heeeelt sjukt att man inte ens kan få sitta o vänta på bussen i fred en torsdagskväll i Vivalla.. Vart är världen på väg egentligen? Det är ju skrämmade!


Ska väl göra mig iordning nu, för jag ska iväg och jobba senare i eftermiddag (undrar om jag får vara ifred på vägen hem idag?!). Måste hinna plugga också :(


My Chem <3

Kommentarer
Postat av: Segersten

Va!? Ne helt sjukt..

2007-12-03 @ 13:47:44
Postat av: Emma

haha schizobrud. hoppa hon bara på dig?

Postat av: Emma

haha vilket pucko, ja det är svenskarna som är värst. Iaf om dom är sådär dräggiga. Hehe hade totalt glömt bort det, men ja jag kommer..:)

2007-12-04 @ 13:05:37
URL: http://emmajae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback