Annandag jul

Dan före julafton var jag hemma hos mormor och morfar med mamma, sandra, Eila och Mats. Vi åt ett litet julbord , fick en liten ploj grej (sånt som mormor hittat hemma, haha) och så spelade vi kort och mös :) Följde med mamma och Sandra hem sen. Blev inte mycket sömn natten mellan 22 och 23 samt 23 och 24 :( Hostade typ sönder mig, kräktes t.o.m lite på väg till bussen på kvällen.. Myspys, eller inte..

Julafton var jag hemma hos mamma först då, eftersom jag vaknade där, sen åkte vi till Axel och sen mormor och morfar och firade jul (
http://medei.bilddagboken.se/). Mådde mycket bättre :) Hostade nästan ingenting, hehe.. Så julaftonsnatten sov jag bra, gick och la mig vid tolv-ett och gick inte upp förns 12 dan efter, så skönt :D

På juldagen så jobbade jag på Rosenlund mellan 14.30 och 20.45, (86 kr extra i timmen, dvs. nästan 100% i ob :D) Sen kom mamma och körde hem mig, för sen skulle hon jobba.. Då kollade jag på Kate&Leopold  Har aldrig sett den förut, och den var värsta mys :) Sen kollade jag på 3 avsnitt av Sex and the City som gick precis efter då..

Idag (annandan) så segade jag lite på morgonen, men sen åkte jag iallafall upp på stan sådär vid ett, hade först tänkt att lämna tillbaka tunikan jag fick av mamma o köpa någe annant, men jag kom på att den var bra iallafall imorse, så då hade jag tänkt att bara köpa en till julklapp till Andreas.. Men sen kom jag hem med 4 kassar, haha.. Köpte två linnen och två koftor på gina (varav ett linne var rea), sen köpte jag en klänning som jag nog ska  ha på nyår på Lindex, köpte även en väsla och ett diadem till mig själv från H&M, men där köpte jag även ett halsband till Andreas, rätt snyggt, var som två plektrum varav den ena det stod någe med rock på. Sen var jag även inne på Kapphal, där jag köpte en mössa till Andreas, 3 par strumpr (2 till pappa/farfar och ett till pappa/farfar, har inte bestämt mig än) samt ett diadem med "diamanter" på till Beatrice..

Ikväll ska jag och Sandra hem till farmor och farfar och fira jul med dem, våra kusiner, pappa m.m.
Vet nog redan vad jag kommer få - pengar, de får jag alltid, men det är bra för jag ska köpa en kamera och sen ska jag tatuera mig snart igen tror jag :D


God fortsättning ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback