30 december

Nee mitt hår blev mörkbrunt och inte alls ljusare o rödare, haha.. Så jag ska hem till Lundby idag, så ska Sandra färga i lite svart, vet inte ens om det kommer synas någe, men iallafall.. Har ju haft mörkbrun de senaste gångerna känns det som.. Vill ha något annorlunda nu..

Idag har jag rippat 2 skivor med My Chem.. Har försökt att ladda ner dem, men det har inte gått, men så kom jag på att Sandra visade Mats hur man rippade cd-skivor till datorn. Så det gjorde jag idag, och sen förde jag över dem till min mp3 :) Värsta bra, hehe.. Har nog alla låtar utom Heaven Help Us nu.. Försöker ladda ner den, men vi får se hur de går.. Skulle vilja ha den nya låten Stay Awake också, men jag tror inte att den finns nånstans än, får väl vänta på albumet (som ska komma om kanske 1 år?!) och lyssna på youtube så länge.. De borde ge ut deras nästa labum för då har de gett ut ett varannat år sen 2002 :)

Jag tror att det är bestämt att jag och Jossan ska åka till Stockholm imorgon för att fira nyår.. Hon ringde igår och fråga om det var okej att peja en summa för mat och ev. dryck, o så.. Kommer nog bli askul :D Känner inte en jävel, men det kanske bara är bra, haha.. Jossan känner jag ju så klart, men ni fatta väl :P

Oh nu vet jag vad låter heter som spelas på Life on the murder scene i bakgrunden till menyn och så.. Haha.. Har tyckt att den varit asbra, men jag har inte vetat vad den heter så jag har kunnat lyssna på hela låten.. Desert Song :P Var sist på Life on the murder scene CD:n, har visst inte lyssnat så bra på den..

Nu ska jag borsta tänderna och packa väskan med allt jag behöver för om 20 min går bussen - stress!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback