29 december

På julafton sa jag typ att jag inte skulle åka upp någe på mellandagsrean, men så blev det inte, hmm..
Var ju uppe på stan i onsdags och i torsdags, handlade rätt mkt tror jag.. Känns så iallafall.. Jag hade tänkt mig att jag skulle köpa en kamera och tatutera mig, och nu måste jag välja ett eller kanske inget :S Men det var kul att shoppa, hehe.. Och jag tror jag kmr välja tatueringen, har en idè om hur jag vill ha den, men jag måste få någon att rita upp den, om jag inte blir nöjd så får de vänta, fast den kanske kan vänta iallafall, för den ska sitta på vaden/sidan av smalbenet och kanske ner på foten och den kommer ju inte synas förns till varmare tider, men iallafall.. Skulle bli skitnsygg iaf ;P Och min digitalkamera fungerar, inte så bra, men den fungerar iallafall, så jag kanske kan vänta med en sån tills jag fyller..

Jag jobbade både i torsdags och igår på Posten, sen har jag ju några dagar på julkortssortering och lite annat posten jobb förra veckan plus att jag har 3 dagar från Rosenlund (bara kvällar, varav ena var juldagen (strohelg)) och dessutom kommer jag få extra lön i januari för att jag har fått lönehörhöjning på båda jobben, tror Rosen lund var det jag gjorde i somaras, om det inte är allt jag jobbat där och posten höjde de i oktober, men jag har inte jobbat då eller november, men iallafall :) Blir nog inte så jättemkt, men lite extra cash iallafall :D

Nu spelar de Neverstore - L.Y.D på MTV, asbra! :D Såg dem i somras på Pier Pressure, för första gången, hade aldrig hört talas om dem innan, så jag blev typ kär när jag såg dem, hehe.. Vi (jag, Jossan och Micke) kom typ när de höll på och spela så vi såg inte så mycket, men det vi såg räckte för mig ;P

När jag var på stan med Sandra i torsdags så köpte jag hårfärg, två stycken. En svart och en foxy brown, hette den tror jag.. Såg asfin ut på bilden och jag trodde att håret skulle bli ljusare brun med röda inslag.. Så jag åkte hem till Lisa igår kväll och så färgade vi håret. Tänkte ta båda färgerna, men jag orkade inte ställa mig och föna håret för att ha i färg nr.2 så vi tog bara den brunröda.. Men det blev inte alls som jag trott.. Blev typ mörkbrunt, vet inte om det ens är lite rött i det hela, lite besviken blev jag, men jag tycker ändå att färgen var snygg :) Ska nog ha i lite svart imorgon eller någe, har tänkt att ha underhåret och lite slingor i luggen svart, men jag vet inte, kanske nöjer mig med det jag har i nån vecka, hehe..

Nyår är i övermorgon och då ska det vara partyparty. Vad jag ska göra vet jag inte, har iallafall köpt en partyblåsa, hårspray och nagellack så jag ska vara snygg, haha.. Antingen blire Stockholm med Jossan, eller så ska vi vara med Sandra och vad hon än ska göra, eller så ska vi hitta på någe annat. Men party måste de bli, känner verkligen för de, hehe.. Var på systemet i torsdags och köpte en Absolute vokda Pears, champange hade mamma redan köpt till mig :) hehe. Gott :D

Hmm..
Det blev ett rätt långt inlägg, men så blir det ibland :P
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback